Wednesday, December 14, 2011

Assalammualaikum.....

dh bersarang blog aku nie heheheh dh lama x update maklum la bz skit sejak dua menjak nie.....

so aku pun keja kat Metro Driving Academy www.metrodriving.com.my dh 9 bulan.... so kira last post smpai sekarang nie la baru aku post plak geggeggge so dh 9 bulan la aku x post huhuhu..... ok takpa kita teruskan ulasan aku nie.... so far aku rasa enjoy dok keja kat sini cuma kekadang aku confiuse apa tugas hakiki aku.... sebab nnt bila bos tanya mampuih aku nak jawab..... tp sebab dh nama pun keja semua kena layan la huhuhu tp bagus juga utk aku pengalaman...... pengalaman adalah guru yang terbaik yg pernah kita ada.... aku ckp mcm tue sebab apa.... sbb dari satu kerja ke saru kerja dengan pengalaman la kita akan gunakan utk kerja baru kita nie..... aku rasa aku blom cukup berpengalaman.....tp dengan sedikit pengalaman aku nie la aku cuba membantu company baru aku  nie...... 

sekarang pun aku dh ada hobby baru.... badminton.... ya sekarang aku dok main badminton walaupun x sehebat joko superianto tp setakat nk lawan dato lee chong wei tue boleh tp dengan syarat beliau kena guna kerusi roda la hehehhehe (lawak aje noo dato) baguih gak daripada xdak aktiviti atleast dengan main bandminton nie dpt la juga aku keluarkan peluh hehehhehe so nnt aku cuba upload kan pic aku main badminton yer hehehheheheeh

so ok la dh tengah malam so aku pun mau beradu dh ngantuk esok koje plak..... so semoga anda menikmati hari2 anda........
                                                Familiyday KL di PD           Familyday Keturunan              
                                                                                        wan Lebai Hassan di Bgn Lalang


                                                              Bersama Kartunis soya

No comments:

Post a Comment