Friday, March 25, 2011

Perjalananku......

Semalam mak & ayah aku mai umah sbb nak pi amik ubat kat Institut Jantung Negara (IJN) www.ijn.com.my  kira tempat nie dh jadi mcm aku punya lokasi setiap 3 bulan untuk bawa ayah aku ke sana.... tp aku dapati service yg di berikan mmg terbaik la... kalau dulu kalau sakit jantung nak kena g oversea baru leh wat tapi la nie kat malaysia pun dh ada pakar2 yang hebat..... tp bak kata org mencegah lebih baik daripada berubat.... so marilah kita sama2 menjaga jantung kita.....kos rawatan bukan murah beb dua kali ayah aku operation kos dia boleh beli waja tunai sebiji la tue x termasuk kos ubat-ubatan selama nie..... mau boleh lancer sebijik la hehehhe.....


lepas tue aku g jelatek amik sepupu aku sbb kita org nak pi kuantan tgk mak sedara aku lepas operate kat telinga dia angkara seekor nyamuk...... nyamuk masuk dlm telinga beliau then mati... g hospital doctor nak keluarkan nyamuk tue tersentuk gegendang telinga hingga pecah.... so kena operate utk baiki gegendang telinga tue la....so denggi juga kerna seekor nyamuk so kawan2 mari kita jaga kesihatan masing-masing.....


  post aku hari nie banyak memberikan nasihat tentang kesihatan.... sebab kalau kita sakit baru kita rasa nikmatnya sihat...... so sama2 lah kita jaga kesihatan diri kita...... 

No comments:

Post a Comment