Wednesday, March 16, 2011

Dah lama xtak post....

Salam semua....

dah lama rasanya aku x mengeluarkan post baru dalam blog aku nie..... dh berkarat rasanya hehehhehe.....

Alhamdulillah minggu lepas aku & wife telah menerima anak buah baru... baby gurl adik wife aku selamat melahirkan di Hospital Tunku Jaafar, seremban seberat 3kg. nama aku blom pasti lg sebab macam2 nak letak... yang umi ada pilihannya.... yang nenek ada pilihan sendiri yg mak sedara pun ada juga nak selit hehheheh aku mcm biasa la cool aja apa yg depa letak aku orait aja hehehehhehe.....

Dalam pada tue.... mak mentua dh bising dah nak suruh aku ngan wife dapat anak.... mmg la aku nak tp tue semua bukan keja aku... Allah yang tentukan cepat ka lambat untuk aku & wife dapat zuriat......bila org tanya pasal anak aku ngan wife hanya mampu tersenyum dan berdoa agar di cptkan rezeki kami menimang anak....

Esok wife aku berangkat ke kluang selama 2 minggu sebab ada kursus kat sana so tinggal la aku kesorang huhuhuhu semoga aku tabah menghadapi dok sorg2 nie hehehhehe.....

ok la aku nak layan bola sat nie.... man utd dah lead marseille  1-0 chicharito yang score minit ke 5.....

Assalammualaikum................

No comments:

Post a Comment