Monday, August 2, 2010

Jalan Jalan Cari Makan

Aku nie kira kaki jalan juga la.....keje aku memang keje berjalan2 di seluruh malaysia kira secara tak langsung kira aku leh bercuti sama la hehehhee..... aku rasa syurga makanan adalah kat penang...pada pendapat peribadi aku la....maybe anda semua ada pendapat lain......

tapi kali nie aku nak berkongsi tempat makanan di negeri Johor aku g makan pada tahun lepas masa aku g outstation kat pasir gudang...member aku bawa g makan kat tempat yg sempoi bg aku la.......

Kacang Phol
ABC Special

aku makan 2 benda la aku makan..... kacang phol ngan ABC special memang marvelous la.... food court nie terletak di hadapan balai bomba Larkin mmg marvelous la then makan murtabak singapore kat kampung melayu majidee..... bila agaknya leh repeat semua makanan nie huhuhuhu.....

lain kali aku update lagi tempat makan yg special untuk tatapan anda semua.........

salam....

No comments:

Post a Comment