Sunday, August 1, 2010

Salam Perkenalan.......

Assalammualaikum w.b.t dan selamat sejahtera......

      Sebagai pembuka kata di dalam blog ini, saya memperkenalkan diri saya sbg mr chot dan isteri saya mrs chot kami baru berkahwin dalam 5 bulan 18 hari pada hari nie.....doakan semoga kami bahagia smpai ke akhir hayat......amin..

    Dalam keadaan ekonomi yg tak stabil dengan harga gula naik, harga petrol naik, harga LPG pun naik...tp gaji naik secipot aje huhuhu tapi idop mesti di teruskan juga...mau tak mau nak bancuh air kena boh gula gak minyak keta still kena letak juga nak pi keje huhuhu......tp kena la juga hadapi semua tue

   Dalam perkahwinan plak kami nie dok asing-asing..... sorang dok kat kemaman sorang dok seremban keje kat putrajaya.... hanya weekend aje kami bergelar suami isteri hari len bujang juga huhuhu kami berharap satu hari nnt kami nie akan dpt tinggal bersama.......

so cukup setakat ini dulu coretan pertama aku kat blog aku nie..... nnt2 aku update lg........

salam......

No comments:

Post a Comment