Sunday, August 15, 2010

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak....

     Hari nie adalah ke 5 umat islam di malaysia menyambut bulan ramadhan almubarak... bulan yang penuh keberkatan.....masih belum terlewat untuk aku mengucapkan kepada semua.....


     hari pertama aku berbuka di Residance Inn kerana memenuhi jemputan kawan lama untuk berbuka hari ke2, ke3 dan smlm aku berbuka di kg Jiboi.....hari nie aku kembali berbuka seorang diri di kemaman... walaupun tak berselera tetapi aku gagahi juga.......


   minggu depan maybe wife aku akan berpindah ke kuarters di Precint 17 putrajaya maka senang la skit utk beliau berulang alik ke tempat kerja beliau... minggu lepas aku g shopping kelengkapan umah byk juga berhabis huhuhuhu.... tue  baru dok kuarters blom duduk umah sendiri lg huhuhuhu.... kalau dok umah sendiri lg byk la yg akan habis......


  ok la next time aku story lg ttg apa yg aku lihat dan pandang.....

No comments:

Post a Comment